4.1.2014

56. Vesimarmorointia

Tänään oli taas vuorossa kynsien laittoa, ja nyt kun vielä olen lomalla, niin ajattelin kokeilla marmorointia, kun siihen menee aika paljon aikaa. Toisaalta kuivuminen on nopeampaa. Olen kokeillut vesimarmorointia kerran tätä ennen, eikä se oikein onnistunut. Mutta nyt, kun mulla on China Glazeja, se onnistui! Ne on hyviä marmorointiin. Olin aina halunnut tehdä sellaiset hienot marmorit kynsille, ja vihdoin sain sellaiset. Jee!


Itse tykkään eniten peukusta, keskarista ja pikkurillistä. Nimettömästä en nyt niinkään. Mutta totta kai niistä tulee ja saakin tulla erilaiset, kun ne on marmoroidut.

Oman kokemuksen mukaan vesimarmorointiin kannattaa käyttää aika ohutta tai vetelää lakkaa. Silloin pisarat tippuvat helpoiten veden pinnalle. Kannattaa laittaa valkoinen pohjaväri, niin lopputulos näyttää paremmalta. Itse asiassa käytin Mavalan valkoista väriä pohjaan ja heitin sen sitten pois, kun se oli jo ihan vanha ja paksuuntunut, sekä huonosti levittyvä.

  • China Glaze - White On White
  • China Glaze - Def Defying
  • China Glaze - Cha Cha Cha
En tiedä, miksi tuo päällyslakkakin hyppäsi mukaan kuvaan.=D



6 kommenttia:

  1. Onnistupa hyvin! Ite oon aikoja sitten luvannut itelle etten sorru näihin vesi-kynsilakkaleikkeihin ja hyvin oon pitänyt. Ei yhtään tee mieli edes ajatella sitä sotkua :D ehkä vielä joskus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!:) Juu, kyllähän siinä pikkuinen sotku syntyi, mutta marmorointi oli kivaa ja sotkutkin sai siivottua:D Sitten kun viitsii ja on aikaa, niin kannattaa toki kokeilla.

      Poista
  2. Oho, enpäs olekaan kommentoinut pitkään aikaan! :o
    Tosi hienosti marmoroidut kynnet. :) Mulla ei taito millään riittäisi tuollaisten tekemiseen, joten tykkään ihan jokaisesta kynnestä ihan samalla tavalla! :D

    Terveisin Milla, joka ei jaksanut kirjautua bloggeriin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) Heh, toi viimeinen virke nauratti.:D

      Poista

Kommentteja vaan tulemaan!!:) Myös anonyymit ovat tervetulleita!