25.10.2013

41. Glitterit

Uusia kynsiä en valitettavasti ole vieläkään saanut aikaan, osaksi siksi, että kynteni ovat kellertyneet taas jostain tyhmästä syystä, osaksi siksi, ettei ole ollut aikaa. On taas tulossa tosi monta koetta ja muuta "kivaa". En kehtaisi pitää kynsiä nyt ilman lakkaa, kun ne ovat niin rumat, keltaiset, mutta jos lakkaan ne, ne kellertyvät yhä enemmän oletettavasti, joten mitä pitäisi tehdä? Ehkä annan niiden olla jonkin aikaa lakattomina... Kynsillä on nyt siis vain Trindin Nail Repair.
 
Mutta, mutta asiaan...
Äiti otti kuvia lakoista jotain pari viikkoa sitten. Ajattelin, että postaan kuvat niistä sammalla, kun minulla on jotkin niistä tehdyt kynnet, mutta kuvat tulevat nyt sitten vain lakoista.

  • Kone Helsinki Flormar - GL06
  • Kone Helsinki Flormar - GL10
  • Kone Helsinki Flormar - GL05
  • Kone Helsinki Flormar - GL04
  • Kone Helsinki Flormar - GL01
  • Kone Helsinki Flormar - GL02
  • Kone Helsinki Flormar - GL03
  • Kone Helsinki Flormar - GL08
  • Kone Helsinki Flormar - GL07
 
Sen verran voisin noista glitterlakoista sanoa, että ne ovat melkein kaikki erilaisia. Yksi niistä on sellainen, jossa on neliöhileitä, yhdessä on tikkuhileitä, yhdessä on tähtihileitä, ja sitä rataa...........


 
 Ja tässä myös loppuun vähäsen kuvia.:)



 

7 kommenttia:

  1. Ei että miten ihania nuo Flormarin glitterit! Munkin on pitänyt jo pitkän aikaa ostaa, mutta mitäs on oikein tapahtunut..
    Kaikilla aktiivisesti kynsiä lakkailevilla kellertyy kynnet.
    Minä joskus tyhmänä 3 vuotta sitten,(lakkasin kolme kertaa viikossa) en käyttänyt ollenkaan aluslakkaa, ja mulla kynnet tulivat oransseiksi! Leikkasin kynnet lyhyiksi enkä lakannut kolmeen kuukauteen, ja johan lähti. Mutta sen jälkeen oon sit käyttänyt aina aluslakkaa, hoidan kynsiä usein, ja lakkaan kerran viikossa, vain pientä huomaamatonta kellertävyyttä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan kynnet ole sellaiset ihan keltaiset, mutta vähäsen kellertävät. Käytän myös aluslakkaa, mutta joissain lakoissa on varmasti enemmän pigmenttiä tai jotain värjääviä väriaineita. Esim. kerran yksi sellainen Lumenen lakka värjäs mun kynnet ihan hirveiksi, mutta jonkun muun merkin saman värinen ei. ;)

      Poista
  2. Ihania glitterlakkoja ja kuvia! :)

    Kuten varmasti tiedätkin, mulla ei ole mitään ymmärrystä kynsien hoidosta tai lakkaamisesta, joten mulle ainoa keino kynsien kellertyessä (jota käy mulla usein...) leikata ne kellertyneet osat pois... Mutta ehkäpä mä olen hiljaa, kun en näistä asioista mitään tiedä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan ne tietysti leikatakin lyhyiksi, mutta mun tavoite on pitää niitä vähän pidempinä, kun en itse tykkää kovin tyngistä kynsistä.:)

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia! liityin :)

    http://naillandbyessi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!!:D Onko sun blogin nimi vaihtunut? Ihmettelin, kun en ole enää päässyt blogiisi vaikka olin lukijana... Tai jotain... :) Mutta kiva jos pidät kuitenkin vielä blogia. Käyn kurkkaamassa ja liittymässä lukijaksi (jos en vielä sitten ole). ;)

      Poista
    2. Oho, sori! Siis sulla on kokonaan uusi blogi. Olen nyt kännykällä täällä netissä, eikä se palkki tule siihen lukijat -kohdan alapuolelle blogissasi (en tiedä mitä mun kännykkä sekoilee??), mutta liityn kyllä lukijaksi sitten kun pääsen koneelle, kun en nyt pysty liittymään.:)

      Poista

Kommentteja vaan tulemaan!!:) Myös anonyymit ovat tervetulleita!