17.11.2013

45. Jotakin uutta

Otsikko vihjaakin jo vähän, mitä olisi luvassa.:)

Olen jo jonkin aikaa halunnut kunnollista kynsilakkahyllyä. Paikka, jossa lakkani olivat, ei enää riittänyt niille. Iskä teki minulle puisia hyllyjä ja maalasi ne sitten vihreäksi. (Vihreä on mun lempiväri.) Ja mun huoneessa on värimaailma limenvihreä-valkoinen, joten siksi tämä väri. Nyt jäikin vielä tilaa uusille lakoille.




Tässä hyllykössä näyttää, ettei mulla nyt niin kovin paljoa olekaan lakkoja, vaikka kaikki sanovat, että niitä on ihan mielettömästi. Mutta eihän kynsilakkoja voi ikinä olla liikaa. Kaikki kynsien laittoon tykästyneet ainakin sen tietävät!


Sitten tässä on vähän lisää uutuuksia.:) Sain lahjaksi Trindin Nail Repairin ja kynsilakanpoistoaineen. Aion huomenna testata poistoainetta. Sain myös pari uutta lakkaa, mutta niistä ei valitettavasti ole nyt kuvia.
 
 
Tässä on mun joulukalenteri! Se on mielestäni ihana. The Body Shopin tuotekalenteri tai jokin tällainen. Aika iso ja painava.:D

9 kommenttia:

  1. Kyllä siinä on sitten kynsilakkoja käytettäväksi. ;) Itselläni askartelutarvikkeita samalla mitalla vaatehuoneeseen lykättynä. :D

    Ja on kyllä mukavan näköinen joulukalenteri. :)

    VastaaPoista
  2. 17 hyllyy!!!!!! Mitä ihmettä??! Sul muka liikaa????? N. 200, eli aika vähä. Okei itelläni on vaa 43, et mul on liiiian vähän!!! Ne hyllyt on kyl niiii ihanat!!!! Millo on live-stekkaus??;);) Millo ne lakat tulee julki?? Odotan niit innol samoin uusia kynsiä!! Postaa pian<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. N. 300 lakkaa mulla.:) Tsekkaus sit ku ehtii.;) Ööp... öö-öö-ööö... Koitan tänään saada jotain aikaan... Siis kynsille.:D

      Poista
  3. Paljonko toi kalenteri makso ku ajattelin itekki ostaa? :)

    VastaaPoista
  4. Oho, kallis kalenteri mutta varmasti laadukas ja mieluisa :) sulla todellakin on ihan mielettömästi kynsilakkoja ja kyllä sen kuvistakin näkee. Koskaan ei tosiaan voi olla liikaa lakkoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se aika kallis, mutta joo, itse ainakin tykkään. Pitäis vaan malttaa joulukuun ensimmäiseen päivään...:)
      Niin.;-)

      Poista

Kommentteja vaan tulemaan!!:) Myös anonyymit ovat tervetulleita!